Alla Hjärtans Dag!

Puhhh... Nu har man skrivit klart matteprov :) Gick väl sisådär.
Har extremt ont i huvudet och magen. Funderar på att dra hem. Men vafan det är allahjärtansdag... Vara sjuk då vilket piss! Tror Eva var sjuk idag oxå :( Kryaaa Kompis! Men ändå det är bätte att bli sjuk idag än på sportlovet eftersom man ska till Åre och då fan då vill man inte vara sjuk för då ska det åkas skidor! Mycket skidor både längd och utför hoppas jag på :D Kan dock bli så att jag får va själv i spåret men hoppas inte på det.... Mycket tevligar att åka med någon ;)
Egentligen har vi MUSK show men som sagt så har jag ont i huvet och magen kanske inte är det bästa att sjunga då:( Får iallafall vara nöjd med tosdagens MUSK-framtädande.
En fin bild från falun :) Jag får myskännslor nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0