Kallt som fa-an, men vad gör det om 100 år? rätt mycket....

Skoldagen idag har varit väldigt speciell. Alla var otroligt glada, fast det blir väl alla när jag kommer tillbaka efter att ha varit sjuk en dag. Nej men helt ärligt, stämningen var jätte bra! Bussresan var riktigt rolig oxå, den till skolan alltså, men mina tår på fötterna va totalt stenfrusna, så när Johan putta till dom, kändes det som att dom skulle gå av, bokstavligen!

Efter skolan så åkte jag med Maja hem till henne. Vi chilla galet och sen sålde vi New Body till hennes grannar, vi fick lite sålt! Sen kom mammsen och hämtade mig.

Det var min trevliga dag. Videos från skolan ska ni få varje dag från och med nu, bara för att fylla ut bloggen, eftersom LISA ALDRIG SKRIVER!


GE MIG SOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0